måndag 28 januari 2013

Blå måndag: Claudia - Ocean Deep


Mitt bidrag till Mrs Datas blå måndag består idag av två lager Ocean Deep från Claudia. När jag lackade med detta så funderade jag på hur man ska beskriva det och kom fram till att det bästa att beskriva det som är att det är dett blågrönt metalliskt lack. På bilderna så ser man att det är blått men nu när jag tittar på mina naglar i ljuset från an lampa så ser de gröna ut. Det är lite kul med lack som "ändrar färg". Det bästa med detta lacket är att jag bara spenderade 10kr på det när jag var på Gekås i somras och det är det verkligen värt.


Baslack: Kubiss Ridge Filler
Topplack: Seche Vite Dry Fast Top Coat
Betyg: 4/5  




4 kommentarer:

  1. Hallå Malin! Vad kul att du hittat min blogg och vill följa den. Nu hittade jag även dig och följer dig. Riktigt fin blå nyans. Gillar den verkligen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ann-Sofie, det är ju alltid kul att hitta nya bloggar att följa. Kram

      Radera
  2. Snyggt! Jag skulle också gärna ge en tia för det lacket! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja en tia brukar man kunna spendera :)

      Radera