torsdag 19 juni 2014

Depend - 122

Det var ett tag sedan som Depend - 122 fanns ute i butikerna, det kom med sommarkollektionen 2011 om jag inte minns fel. Jag tänkte att jag skulle passa på att visa det nu när det är Pink Thursday hos Emma (det finns fler rosa lack hos henne alltså). Depend är inget jag brukar köpa eller ens titta åt men minns att jag inte kunde motstå 122 när jag såg det. 

Depend - 122 är ett ceriserosa lack med ett fint blått skimmer i. Jag tycker att det är fint men samtidigt så känns det inte så himla speciellt. 

122 är lite skirt så jag har tre lager även fast ett fjärde kanske hade varit att föredra.  

Baslack: Trind - Nail Repair Matt
Topplack: Seche Vite
Betyg: 3/5




2 kommentarer:

  1. Köper mycket depend mest pga plånboken hehe. Detta var snyggt lite kul med de blåa inslaget.

    SvaraRadera